11 Haziran 2015 Perşembe

Wet n Wild Comfort Zone Far Paleti




Merhaba Güzellikler,

Bugün sizlere çoğunuzun bildiği ancak benim geç tanıştığım bir paletten bahsedeceğim...Gratislerde satılan wet n wild marka bu paleti yaklaşık bir aydır kullanıyorum ve yeterince gözlemlediğimi düşünerek sizlerle paylaşmaya karar verdim..


comfort zone
Methini çokça duyduğum bu palet sevgili deryacımdan bana hediye olarak geldi ve onun sayesinde deneme fırsatı buldum.. Ben renklerini çok sevdim .Renkler gayet pigmentli ve ışıltılı..Hem günlük hemde özel günlerde kullanılabilecek bir palet.. Ayrıca tatile çıkacağınız zaman bence sizi idare edebilecek bir palet diye düşünüyorum..



Paletteki en sevdiğim renkler ilk açık renk olan browbone  diğerleri ise alt dörtlü grup.. Sürümleri kolay sürülürken  tozutma yapıyorlar oda çokta sorun değil...Uygulamadan önce göz kapakalarına far bazı uygulandığında daha uzun süre kalıcı ve renklerini daha belirgin gösteriyor diyebilirim.



Farların hiç birisi tam anlamıyla mat değil, sedefli ve özellikle sol taraftaki definer ile sağ taraftaki crease simliler. Ve evet, farlar Browbone (kaş altı), Eyelid (göz kapağı), Crease (gözün katlanma yeri) ve Definer (göz bitimi, uç kısmı) olmak üzere sınıflandırılmış. Bu bize ideal bir makyaj için yol gösterici olabilir fakat siz istediğiniz gibi uygulama yapabilirsiniz herkesin kendi tercihine kalmış sonuçta..




Gördüğünüz gibi renk skalası muhteşem yapıları gayet ince yapılı göz kapaklarında ağırlık yapmıyor ve ışıltışı ve sedefli yapıları var..Bence renkler ile yapılan makyajlar çok zengin duruyor.Bildiğiniz gibi Comfort Zone'daki tüm renkler high-end markaların belirli farlarına dupe olarak gösteriliyor, kimi oldukça benzese de kiminin aslında pek ilgisi olmadığını görüyor ve okuyoruz.


Gratislerde satılan bu palet gayet uygun fiyatlı helede indirimlerde dahada kolay sahip olacağınız bir palet diye düşünüyorum.. Fiyat: 19.90 tl                                                                       

Olumsuz özelliklerini söyleyecek olursam ambalaj kabı olarak çok basit ve fırça aplikatörüde bana göre çok lüzumsuz...İçerisinde paraben ve talc içeriyor bunuda gözden kaçırmayalım diyerek paletle ilgili yorumlarıma burada son veriyorum..

2 yorum:

  1. Bu paleti herkes çok övüyor ama bana simli, sedefli farlar çok abartı geliyor. Diğer far paletlerinin içinde oluyor ama mat renklerde olunca sorun olmuyor. Yeşil rengi olmasa belki daha hoş durabilirdi. Bu paleti hiç almayı düşünmedim o yüzden. Keşke 1-2 mat far koysalarmış palete. Wetnwild brulee farı var bende çok memnunum. Farlarının pigmentasyonu kalitesi güzel aslında. Yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim canım. Evet bir kaç tane mat renkleri olsaydı daha kullanışlı olabilirdi. Ama pırıltı ve sedefli farları sevenler için güzel bir palet :)

    YanıtlaSil