7 Nisan 2015 Salı

Farmasiden Gelenler

                                                             


                                                                Merhaba kızlar,
           Sanırım başlıktan da anlayacağınız üzere bugün sizlere farmasiden gelen ürünlerimle          tanıştıracağım. Daha önceden de sizlere farmasiden bahsetmiştim. Farmasi %100 Türk malı diyebilirim . Tamamen doğal ve bitkisel ürün içerikli ve kesinlikle hayvansal deney yapılmıyor.Bu
yeterince ikna olmama neden zaten..

           Bir kaç gün önce mail kutumda farmasiden ürün gönderildiği yazıyordu aslında süpriz oldu benim için beklemiyordum ve 2 gün sonrasında kargom ulaşınca mutluluktan uçtum diyebilirim.
Güzel bir paket olarak göndermişler ve içerisindeki ürünler okadar tatlılardıki  insanın ürünleri kullanmaya kıyası gelmiyordu...



                 
                      Resimde gördüğünüz gibi çok ciciler değil mi? Gelen ürünlerin çoğu merak ettiğim ürünlerdi ve bana deneme fırsatı verdikleri için Farmasi ailesine çok teşekkür ediyorum


1- Skın Perfectıng Balm BB Beaty Balm All In One ( Light to Medium )





              Bu BB cream  çok merak ediyordum ama sanırım benim cildime uygun olmadığı için çok üzüldüm. Gördüğünüz gibi çok açık bir tonu var ayrıca benim cildim kuru olduğu için yağlı ciltlere hitap eden bir ürün.. Çünkü cildinize uyguladığınızda matlaşarak çizgilere doluyor..Uygulama yaparken fırça ile değil de süngerle uygulanırsa daha başarılı bir sonuç elde edebilirsiniz...
Ürün 50ml olup paraben içermiyor. Ayrıca rahatsız edici bir kokusu yok ve sürümü çok kolay.
Sarı alt tonlu bir ürün bana uyar diye düşünmüştüm ama yapısı ve rengi gereği uyum sağlayamadık kendisiyle.. 

Şuandaki onlıne fiyatı 13.50 tl


2- Skın Perfectıon BB Eye Cream 5in 1                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   


Gelelim göz için olan BB cream'a ; 5 etkili bu ürün göz altı torbalarını kapatmada ve oluşan ince çizgileri kapatmada yardımcı olan ve aydınlıkta verdiğini vaad eden ürün Yüzümde olduğu gibi rengi bana çok açık geldi ,Nemlendirdiğini vaad eden bu ürün bende kesinlikle nemlendirme yapmadı aksine dediğim gibi aşırı bir kuruluk, matlık ve çizgilerime dolma gibi problemler yaşattı diyebilirim.
Muhtemelen yağlı göz altına sahip olanların seveceği bir ürün diye düşünüyorum..Bu ürünle çok fazla bir şey söylemeyeceğim üzülerek :(

Ürünün onlıne fiyatı : 16.50 tl



3- Elegant Lipstick                                                                                                                         




Bu lipstick yoğun yapılı ve hafif dokusu olan bir ürün . Ben rengini çok beğendim Bendeki rengi 07 numara katalog numarası ise 1305041. Aslında ürüne ilk baktığınızda mat gibi görünüyor ama dudağınıza uyguladığınızda gayet ipeksi bir yapısı var .. Kalıcılığı ise biraz etkili dudak kalemi ile daha uzun süre durabilir diye düşünüyorum ben uzun süre dudağımda ruj bırakmadığımdan  o yuzden kalıcılık konusunda yorum yapmayacağım.. Mavi alt tonlu bir rengi olmasına rağmen vişne renginde bir tonu var ben bayıldım rengine diyebilirim...

Ürünün onlıne fiyatı : 14.00 tl



4- Farmasi eye Shodow                                                                                                      




Bu far paleti sanırım yeni ürün olsa gerek çünkü önceki katalogta görmemiştim.. Görüntüsü ve ambalajı çok şirin ancak aynı şeyi yapısı için söyleyemeyeceğim. Yoğun pigmentli olduğu vaad edilen ürün aslında o kadar da pigmentli değil resimdede anlaşılacağı gibi yoğun olmamasının yanısıra fazla tozutuyor.. Ama fırçanızı biraz ıslatıp birde far bazı uygularsanız belki biraz daha kurtarıcı olabileceğini düşünüyorum.. Bendeki renk tonu Kahve ve katalog kodu 9700428

Ürünün onlıne fiyatı : 18.50 tl


5- Tender Blush On Allık                                                                                                      




Bu allığı çok severek kullanıyorum daha öncelerden kendim sipariş etmiştim . Bendeki numarası 01 numaraydı. Ürünün ambalajı cok cici değilmi  ?
Günlük kullanıma uygun , hafif yapılı bir ürün. Bu ürünle çok söylencek fazla bir şey yok aslında aşırı pigmentli değil ve hafif ışıltıya sahip bir allık diyebilirim.. Ürünün numarası 07 katalog kodu ise 1302086

Ürünün onlıne fiyatı :12.00 tl


6- Farmasi Flashes Mascara                                                                                                    




Bu maskarayı benim gibi ince ve küçük kirpikleri olanların kullanmasını tavsiye etmem. Çünkü kıl fırça olduğu için ekstra hacim vaad eden maskara istediğim dolgunluğu ve hacimi vermedi en azından benim kirpiklerime uygun değil. Belki bazla beraber uygulandığında daha iyi sonuç alınabilir. Fiyatı bana biraz pahalı geldi. Fiyatının hakkını vermediğini düşünüyorum.. Ama uzun kirpikleri olanlar için bir şas verilebilir..

Ürünün onlıne fiyatı 19.40 tl


Umarım detaylı bilgi verebilmişimdir. Hepinizi öpüyorum :)



     

3 yorum:

  1. Yagli ciltlere uygun dedigin bb cream ve bb gozalti kremini merak ettim simdi...cunku cildim yagli ve gun icinde pudralama ihtiyaci hissediyorum...gule gule kullan hasibecim...benim bloguma da beklerim...

    YanıtlaSil
  2. Canim teşekkür ederim .. ben kullandigimda matlasti ve cok kurudu cildim yağlı ciltlere daha iyi gelicek diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  3. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca ufak bir çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil