27 Haziran 2015 Cumartesi

Bee Beauty Body Cream

Merhaba Güzellikler

Bugün şeker mi şeker bir ürünle karşınızdayım. Aslında açıkçası söylemek gerekirse bahsedeceğim ürün bir vücut kremi. Ben daha önceden vücut kremleri kullanmadım ancak bir arkadaşım sayesinde sahip olduğum bu ürünü sizlerle paylaşmak istiyorum.




Kendisi sanırım Gratis mağazalarında satışa sunuluyor.. Tabi ben gratise hasret olduğum için bu tarz ürünleri deneme fırsatı bulamıyorum. Sağolsun arkadaşım bana hediye etti ve bende azda olsa deneme fırsatı bularak bu cici kremi sizlerle paylaşmak istedim..

Kuru ve hassas ciltlere yönelik bir krem ve içerisindeki İpek proteini ve shea yağı ile cildi nemlendirdiğini vaad eden bu ürün bencede hakkını veriyor. Yine A+E vitamini cildin hücre yapısının bozulmasını engelleyerek daha sağlıklı görünmedine yardımcı olmasından ve kuru cildinizi nemlendirerek yumuşak, pürüzsüz ve ipeksi bir görünüme sahip olacağımızı vaad ediyor...




Gördüğünüz gibi hafif pembelik içeren bu yumuşaksı yapısı gayette başarılı . Ben daha çok duştan sonra tüm cildime uyguladım ve şu özellikleri farkettim..

1- Nemlendirici özelliği kesinlikle doğru.
2- Cildinize sürdüğünüzde hemen emiliyor.
3- Hızlı emilim sayesinde vücudunuzda ağırlık hissi duymuyorsunuz.


Kullnadıkça kokusu bana Arkonun klasik el kremlerini hatırlattı diyebilirim.Kuru ciltlere uygun olması ciltte yağlı bir his bırakmıyor...


Ben vücut kremi kullanmama rağmen kendisini sevdirdi diyebilirim .. Şu aralar kullanmayı bıraktım çünkü cildim kıvamda herhangi bir kuruluk yok tabikide kuruluk hıssı duyduğumda kullanmaya devam edeceğim..

Bugünlük bu kadar Görüşmek üzere...

3 yorum:

  1. slm cnm videolarını severek izliyorum bloğunu da takibe aldım bende bloğuma beklerim :) sevgiler !!

    YanıtlaSil
  2. Canım bloğunu takipteyim ben de bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. güzellikler sizleri takibe aldım.. Teşekkürler.

    YanıtlaSil