9 Mayıs 2016 Pazartesi

The Balm Mont Balm Eyeshadow Palette


Merhaba Güzellikler,

Bu aralar fazlasıyla kullandığım çok tatlı mı tatlı bir üründen bahsedeceğim. Evet gelsin ...




Canım kardeşimin doğum günü hediyesi olan bu palete bayıldım. Gelir gelmez bayılarak kullandım. Paletin tatlılığı ayrı içeriğinin tatlılığı ayrı güzel. The Balm ürünlerini genelde sırf ambalajları için alınabilir.




 İçerisinde bulunan renkler genelde kışlık soğuk renkler ancak ben yaz kış kullanırım çünkü benim için renklerin mevsimi yoktur. Hepsi benim için ayrı özel.Şimdi rekleri ve yapılarına bir göz atalım





Zermatt: Bu renk her paletin olmazsa olmaz rengi siyah. Mat siyahları daha çok sevmeme rağmen bu paletteki bu renge bayıldım. Özellikle gece mkyajları için ve smokey eye makyajlarda kullanılabilir tabi ışıltı seviliyorsa :)

Aspen : Bu rengi nasıl tasvir etsem bilemedim ama kış makyajlarında inanılmaz tercih edilebilir. Tüm göz kapağına uygulandığında bence muazzam bir görünüm sağlıcaktır.

Whistler: Bu renk ışıltı sevenler için birebir. Işıltılı gri tonundaki bu renk göz pınarlarını aydınlatmada ideal dıye dusunuyorum.

Cortina: Bu rengi Wet n Wild 'in cream brulee rengine benzetiyorum . Bence yapıları hemen hemen aynı. Genelde bu rengi göz kapaklarımı nötrlemek yada pudra görevi olarakta sabitleyici olarakta kullanıyorum.



Renkler hakkındaki yorumlarım bu şekilde. Genel olarak özet geçersem eğer, Her palette olduğu gibi tozutma olayı fazlasıyla var ve pigmentleri oldukça iyi. Şu andaki fiyatlarını bilmiyorum ama tam anlamıyla çantada yer kaplamayacak vede seyahat için çok kullanışlı bir palet diye düşünüyorum.
Evet beim ürünle ilgili yorumlarım bu şekildeydi. Umarım azda olsa bilgi vermişimdir.

                                                           


                                                              Bana Ulaşın
                                                     instagram : hasibe_kirim
                                                     snapchat: hasibe kırım
                                                     mail:hsb.prcl.hp@gmail.com



                                                              HOŞÇAKALIN :)
                                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder