11 Haziran 2015 Perşembe

Revolution Iconıc Pro 2


Merhaba kızlar,

Uzun bir aradan sonra yine sizlerle beraberim ve blog yazmayı sanırım çok özlemişim. Neyse konuyu kapatarak bugun kü konumuz başlıktan da belli Revolutıon ıconıc pro 2 paletini ele alacağım. Bu paletle ilgili söyleceğim çom şey var aslında bunları sizlerle paylaşacağım tabiki...







Öncelikle bu palet bildiğiniz üzere Lorac Pro 2 paletine muadil olarak gösterilmektedir. Renk skalasına baktığımızda renk tonları hemen hemen aynı ancak lorac kullanmadığımdan yapısıyla alakalı bir şey söyleyemeyeceğim...

Bu palet benim için yeri ayrı diyebilirim çünkü renk skalası çok fazla secenekler büyük. Palete baktığımızda ilk sekiz rengin mat bitişli olduğunu görüyoruz.




Gördüğünüz gibi sizlere göstermek amaçlı swatch larını koluma yaptım dediğim gibi ilk sekiz renk mat bitişli ve alt kısım renkler ise ışıltılı ve sedefli yapıları var. Uygulaması gayet kolay ince yapılı farlar diyebilirim. Göz kapaklarınıza uyguladığınızda renkleri gayette veriyor ancak bir far bazıyla uygularsanız daha uzun süre kalıcı olduğunu söyleyebilirim.

Paletin olumsuz bir özelliği yok aslında sadece eksi bir özellik olarak tozutmaları diyebilirim. Buda her palette olduğu gibi bu palette de var..Renkler kış ve yaz mevsimine uygun diye düşünüyorum. Günlük kullanıma ve özel günlerde de kullanabileceğinz renklere sahip diyebilirim..İsteğe bağlı sıcak ve soğuk tonlar içeriyor...

Palet ülkemizde satışı yok ben herkesin bildiği instagram hesabı olan dupdurushop tan aldım ...Kargo ücretsiz olarak 50 tl ye sahip oldum. İmkanınız varsa eğer bu palete bir göz atmanızı isterim..

Hesabın linki : https://instagram.com/dupdurushop/

Eğer bu paletle yaptığım makyajı izlemek isterseniz kanalımı ziyaret edebilirsiniz..
                             
                                                 Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder