18 Nisan 2016 Pazartesi

Golden Rose Velvet Mat 27 Numara Lipstick ve Pastel Mat 553 Numara Chocolate Ruj Karşılaştırması


Merhabalar ,

Bugün farklı bir ürünlerle karşınızdayım. Uzun araştırmalarım sonucu iki ürünün birbirine çok benzediğini farkettim. Öncelikle sırayı Golden Rose  27 numaralı ürüne verelim

Golden Rose Velvet Mat 27 Numara


Uzun zamandır bu rujun methini duyuyordum ve bu yıla sanırım fazlasıyla damgasını vuran bir ürün olduğunu düşünüyorum. Çokça ismi meşhur olan Mac Kında Sexy ile fazlaca birbirine benzetildi. Mac 'ın bu rujunu deneyimleme şansım olmadığı için bu benzetmeye çok yorum yapamayacağım. Sanırım muadil olarak gösterilen bu rujun neden bu kadar çok talep görmesini anlamamak mümkün değil.


Aslında almayı düşünmüyordum ancak, Kozmela.com da güzel bir indirimle 9.90 tl olduğunu görünce bir deneme fırsatı verdim. Evet dedikleri gibi yapısı çok güzel rengi ise tam bir kahve
nude . İlk sürüldüğünde çok güzel duruyor ancak gün içerisinde kuruma yapıp iç dudak kısımlarında
topaklanma meydana geliyor. 


Onlıne fiyatı 19.50 tl. ve ben gerçekten iyi bir fiyata sahip olmuşum. Ancak dediğim gibi 
almasamda oluyormuş çünkü bende bu ruja muadil olan bir ruj buldum sanırım :)


Koyu makyajlarda kesinlikle tercih edilebilecek nude renkler arasında olabilir aslında övüldüğü kadar
özelliklere sahip olduğunu düşünmüyorum. Daha iyisini bulduğumu düşündüğüm ürüne geçelim Buyrun...:)





Pastel Pro Fashıon Matte 553 Chocolate                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       
Gel gelelim benim göz bebeğim olan bu ruja. Size bahsettiğim gibi ben de Golden Rose 27 numara ya muadil buldum.  Rengi bir tok açık görünsede bence dudağa sürüldüğünde birebir aynı olduğunu 
düşünüyorum.  





Rengine ve yapısına vurulduğum söylemeden edemeyeceğim. Bence Golden rose göre mat olduğu halde bir tık nemlendirici özelliği var ve de dudakta çok kuruluk hissi yaratmıyor.



Şimdi renklerin ne kadar yakın olduğuna bakalım. 




Aradaki tek fark Pastelin bir tık daha açık olması aslında dudğa uygulandığında bu fark ortadan kalkıyor bence ben bizzat denedim ve bunu uygulamalı bir şekilde videolu olarak göstereceğim.





Ambalajı birazcık hoşuma gitmesede ama ürünün kendisinden çok memnunum. İlk sürdüğünüzde çok güzel bir görüntüye sahip oluyorsunuz ancak çok uzun sure kalıcı diyemicem gün içerisinde bir kere tazeleme ihtiyacı duyabilirsiniz. Çok kullanmama ragmen çok topaklanma yaşamadım. Ancak dudaklarınızda aşırı kuruma oluyorsa öncesinde bir dudak nemlendiricisi uygulamanızda fayda var.

Ürünün onlına fiyatı 17.50 tl olmasına rağmen ben indirimli olarak 13.50 tl ye sahip oldum ...

Bu iki ürün hakkındaki yorumlarım bu şekildeydi. Umarım bir nebze bilgilendirmişimdir.

Diğer yazıda görüşmek üzere 

Hoşçakalın :)


                                                                                    

2 yorum:

  1. İki rujun rengi de harika lakin bende çok açık oluyor maalesef

    YanıtlaSil
  2. sanırım bu tonda rujlar tenden tene farkediyor gerçekten

    YanıtlaSil