20 Mart 2015 Cuma

Dıadermıne Hassas Yüz Yıkama Jeli

Merhaba kızlar,
Uzun bir aradan sonra tekrar sizlerle beraber olmanın sevincini paylaşıyorum..Bu zaman zarfında
bir çok ürünle tanıştım. Sizlerinde muhtemelen bildiğiniz ürünlerdir diye düşünüyorum ancak bu göstereceğim ürünü çok sevdiğim için bilmeyen arkadaşlarda vardır diyerek paylaşmayı uygun gördüm..

Öncelikle başlıktan da anlıcağınz gibi favori olarak kullandığım dıadermine hassas yüz yıkama jeli...




Gördünüz ürünle aşk yaşıyorum diyebilirim. Göz altlarımın ve göz kapaklarımın haricindeki bölgele
rim inanılmaz derecede kuru ve hassas olduğu için soyulmalar yaşıyordum ancak bu ürünle karşılaşın
caya kadar. 

Ürünün vadettiği özellikler temizleyip, arındırması.  Kesinlikle bu özelliklerine katılıyorum  çünkü
ben genelde akşamları yatmadan önce cildmi temizleme ihtiyacı duyuyorum.. ürünü nemli cildime uyguladıktan sonra parmak uçlarımla masaj yaparak uyguluyorum ve 1-2 dk bekledikten sonra suyla güzelce duruluyorum..Ilık suyla denemedim genelde ılık suyla yıkadığımda kuruluk hissettiğimden bu uygulamayı yapmadım. Soğuk suyla uyguladığımda bile inanılmaz derecede bir nemlilik sağlıyor.. Daha önceleri cildimi temizlediğimde sonrasında hemen nemlendirme ihtiyacı duyuyordum ama bu üründe böyle bir şey hissetmedim. Kokusu gayet çok güzel ferah.




Jel yapıda olmaması bence sorun değil ama sadece sevmediğim bir özelliği ellerimde sümüksü bir yapıda olması sanırım.. 
Bu ürünü kesinlikle favorilerime ekledim . Zaten bu kutu bitmek üzere ve bitmeden sizlerle paylaşak istedim. Eğer benim gibi kuru ve hassas bir cilde sahipseniz bu ürünü bir şans vermenizi isterim bence pişman olmayacaksınız. Ürünle düşüncelerim bu kadar sormak istediğiniz  bir şey olursa yotum olarak bırakırsanız ve takibe alırsanız çok sevinirim....

Hoşçakalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder