20 Mart 2015 Cuma

Flormar Passionate Dats Eye Shadow Far Paleti

Öncelikle herkese merhabalar,
Bu benim ilk yazım olduğu gibi sizlerle ilk tanıştığım ve iyi ki de tanıştığım bir far paletinden bahsedeceğim.. Flormarın Passonate Dats far paletini aldığım günden beri hayranlıkla kullanıyorum. İçerisinde hem sıcak hemde soğuk renkler bulunmaktadır tabikide bana göre :) Paletin içerisindeki farların yapısından bahsedecek olursam eğer kesinlikle çok tatlı ve cok güzel renklere sahip, ayrıca fazla pigmentli olmamasının yanı sıra biraz sedefli ve benim çok beğendiğim özellik olan ışıltılı bir yapıya sahip olmaları ayrıca mutlu edici.

Bu benim tabikide ilk far paletim değil ama şuanda tek far paletim diyebilirim.. Sonbahar ve yaz aylarında kullanılabilecek renkleri barındıyor içerisinde içerisinde bulunan yeşil renk beni resmen kendisine aşık etti diyebilirim


Evet resimde gördüğünüz gibi çok tatlı değil mi ? Benim bu far palet ile ilgili yorumlarım olumlu diyebilirim . Severek kullanıyorum ve muhtemelen uzun bir sürede kullanacağım. Sizlerede tavsiye ederim. Mutlaka bu palete sahip olmalısınız. Hala almayan var mı ?





Ayrıca sizler için renkleri gördüğünüz gibi swatcladım Umarım beğenirsiniz. Şimdilik bu kadar . Görüşmek dileğiyle hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder