14 Şubat 2016 Pazar

Xp Eyeshadow

 Merhaba güzellikler
Uzun bir aradan sonra yeniden bloğuma dönüş yaptım evet çok fazla zaman ayırmadım biliyorum ama tembellikten dolayı tamamen.
Evet bugunkü konuğum bu aralar çokça methini duyduğum Xp markasının far paletinden bahsedeceğim.Aslında bulunduğum yerde bu markayı biliyodum eskidende eyeliner kullanmıştım ancak gün gelecektide bugun konuk ürünüm olacağını tahmin etmezdim.

Ben tercihimi kahve tonlarından yana kullandım. bilmiyorum aslında bu palete benzer tonlarda farlarım var ama yınede biz kızlar çok meraklı olduğumuz için dayanamayıp alıyoruz. Bildiğiniz üzere kanalımda bu paletle bir makyaj yaptım izlemeyeniniz yada kanalımdan haberdar olmak için göz atabilirsiniz.
youtube/makyajsever
Bana çok soruluyor nereden bulabiliriz ? diye. Ancak dediğim gibi belli bir satış noktası yok genelde küçük kozmetik dükkanlarında bulabilirsiniz. Ve çok duyulmamıs olsada bu markanın pek çok çeşitleri var.

Evet ürünün özelliklerinden bahsdecek olursam , ben ürünün pigmentinden çok memnun kaldım. Kadifemsi yapısı olmasının yanı sıra her farda olduğu gibi bunda tozutma olayına ben çok rastlamadım. Paletteki renkler genelde soğuk tonlarda olup kış için ideal makyajlar yapılabilir.
Bu palete benzer bir palet flormarın Nude Dudes 07 numaralı paleti birebir benzer diye düşünüyorum. Bu paleti bulamayanlar flormara bakabilir. ama bana sorarsanız ben Xp yi daha çok bğendim ve elimden nerdeyse hiç düşmüyor ve birde kaşlarımı paletteki en koyu renkle dolduruyorum ve gayet başarılı.
Paletin fiyatı çok komik bir rakam 5.00 tl :)



Paletle ilgili çok fazla söylenecek birşey yok aslında eğer bulma şansınız varsa denemenizi tavsiye ederim boyutunun küçük olması da cabası çantaya at çık  :)
                                                    Şimdilik benden bu kadar
                                                        HOŞÇAKALIN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder