13 Nisan 2016 Çarşamba

12.04.2016 İyiki Doğmuşum


Merhabalar,
Bugün doğalı 29 sene oldu ve bende bildiğiniz gibi 29 yaşına girdim. Aslında hem buruk hemde mutlu bir şekilde yeni yaşıma girdim. Neden buruk diye sorarsanız haksızca çalışmakta olduğum işten çıkarıldım. Sadece kendini bilmeyen bir yönetici ve müdürüm diye ortalarda egosunu şişiren ve saçma sapan tehditler savuran bir kişilk beni bu duruma getirdi. Herneyse ben onu ilahi adalete ve Allah havale ettim. 

Şimdi gelelim mutlu olduğum kısma , Eski iş yerimdeki arkadaşlarla eşim haberleşip bana çok güzel bir süpriz hazırlamışlardı ve ben inanılmaz mutlu oldum. Öncelikle süprizi küçük kardeşim yaptı :)

Benim gibi minnak bir pastayla karşıladı beni :)

Canım kardeşim nasılda ablasının seveceği pastayı bilir. Güzel kapli kardeşim iyiki benim kardeşimsin iyikide annem seni doğurmuş. İlk süpriz senden olunca ayrı mutlu oluyor insan. Çok teşekkür ederim :)

Gel gelelim ikinci süprize değerli eşimin, değerlim, hayat arkadaşım iş arkadaşlarımla bir plan yapıp bana süpriz hazırlamış .. Haa birde hiç kafamda olumsuz şeyler yokmus gibi birde hasta oldummu aşırı derecede.grip oldum ve herşey üst üste geldi. Ama o yapılan süpriz bana çok iyi geldi. 

Resimde gördüğünüz gibi ne adar şaşkın sanki çocuk gibi mutlu bir foto :) Ne söylesem kelimeler yetmez okadar çok mutluydum ki ve arkadaşlarımın beni yalnız bırakmaması herşeye degerdi. İyiki tanımışım onları hepsini çok seviyorum. 

Son karede böyle olsun.. Doya doya muhabbet edilir ve dedikodular yapılır itinayla.. :) Bu süpriz için öncelikle kardeşime ve Eşime sonrasında Tuğbaya, Sezene, Kerime, Kadere, Osmana, Sibele, Serkana, Reyhana ve eşine sonsuz teşekkür ederim.
Bugünkü yazımda böyle olsun.. 

                                       Herşey için Teşekkürler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder