11 Haziran 2015 Perşembe

Essence 04 On The Cat Wolk & 07 Natural Beauty Longlastik Lipstick




                                         Merhabalar

Bugün sizlere essence markasının çok severek kullandığım iki lipstick den bahsedeceğim..Bu ürünleri yaklaşık bir aydır kullanıyorum ve yapılarından da bir okadar da memnunum..




                     
Gördüğünüz gibi renkleride kendiler gibi çok tatlı..Her ikiside hem kız hemde yaz için uygun..07 natural beauty günlük kullanıma uygun bence,04on the catwalk ise isteğe bağlı günlükte hemde gece makyajlarında kullanıma uygun...Benim için favori olan tabikide Natural beauty rengi sürekli kullanıyorum hatta abartısız dudak rengi gibi olduğundan evde bile kullanıyorum :)




Gördüğünüz gibi renk tonları bu şekilde. Kesinlikle mat bitişli değiller..Tamamen ince yapılı ve sürüldüğünde dudakta ağırlık yapmıyor..En azından benimkinde böyle bir durum yok.. Gayet sürümü kolay ve pratik..Nemlendirici özelliğinin yanı sıra gün boyu dudaklarda kalıyor tabi bir kalemle çercevelediğinde...Kokularıda gayet güzel eğer benim gibi kokulara karşı hassasiyetiniz varsa sizin içinde aynıdır diye düşünüyorum..Ürünler hakkında söylencek çok fazla bir şey yok aslında.Ürünlere gratis mağazalarından sahip olabilirsiniz..Fiyatlarıda gayet uygun.

Fiyat : 8.5 tl





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder