11 Haziran 2015 Perşembe

L.A Girls Pro. Conceal HD. Hıgh Definition Concealer




                                               Merhabalar,

Bugün benim kullanmaktan çok zevk aldığım bu üründen bahsetmek istiyorum..Kendileri favori kapatıcım olur.. Bu ürünü çok sevgili bir ablamdan hediye olarak aldım ve iyikide bu ürünü bana göndermiş ve bu vasıtayla da deneme fırsatı buldum. Öncelikle burdan kendisine çok teşekkür ediyorum.



Bu kapatıcı ne yazıkki ülkemizde yok ancak dediğim gibi bu ürünleri bize ulaştıran bir kaç instagram satıcıları var o yüzdende şanslıyız...

Ürünün özelliklerine gelecek olursak bana göre ürünü hem kuru ciltliler hemde yağlı ciltliler kullanabilir diye düşünüyorum...Kuru ciltli olanlar  ( benim gibi ) cildinize bir nemlendirici uygulayarak cildinizin yumusamasını sağlayarak bu ürünü fondoten işleminden sonra göz altında oluşan problemlerinizi kapatmak için kullanabilirsiniz. Benim en sevdiğim özelliği ise uyguladığınızda çizgilere dolmaması.

       








Gördüğünüz gibi ürünün uç kısmı fırçalı bir yapıya sahip ve kullanımı çok basit..Benim rengim ise GC972 Natural
















Ürünün yapısı biraz yoğun ve kapatıcı özelliği maksimum derecede... Her ne kadar yoğun yapılı olmasına rağmen göz altlarınızda ağırlık yapmıyor..








Ürün mac pro longwear concealer muadil olarak gösteriliyor...Tabiki ben mac kullanmadığım için yorum yapamayacağım...Bu ürünün benim sadece eksi tek bir özelliği göz altlarımda oluşan yağ bezelerini daha fazla ortaya çıkartması .. İnşallah bunada bir care bulacağım...

Ürün fyatı çokta pahalı değil özelliğine göre gayet uygun fiyatlı... İnstagram satıcılarında 20-25 tl arası satılmaktadır..Kullanmanızı öneririm.. Evet bu ürünler ilgili söyleyebileceğim şeyler bu kadar.Başka ürün youmlamasıyla tekrar görüşmek üzere...

                                                          Hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder