27 Haziran 2015 Cumartesi

Palmolive Body Butter Kahve Hazzı


Bugün farklı bir ürünle karşınızdayım arkadaşlar..

Başlıktan da anlayacağınız üzere bugünkü konuğum bir duş jeli.. Tamamen ön yargılı olduğum bir ürün bu ve kullanmadan olumsuz yorum yaptığım bu duş jelini anlatacağım sizlere..




Palmolive Body Butter duş jelinin şeftali olanını kullanmaştım sonrasında kesinlikle bu ürünü bir daha almayacağım demiştim. Ancak sevgili arkadaşım deryanın bana hediye olarak bu duş jelini göndermesiyle sanırım bu olumsuz düşüncelerimi kafamdan attım .Kahve kokusundan pek ha almam ama bu daha çok nescafe kokusunu andırdığı için bir şans vermek istedim..

Kullanmaya başladığımdan bu yana okadar memnunum ki o kahve kokusu beni gerçekten mest etti. Daha çok sıcak suyla birleştiğinde ağır bir kimyasal koku hissedildiğinin bir çok kişiden duydum ve bende buna şeftali olanla şahit oldum ancak bu üründe kessinlikle böyle bir sorun yaşamadım ve gayette memnun kaldım.

İçerisinde bulunan kahve partekülleri kesinlikle zarar vermiyor.Aksine sanki masaj yapıyor hissi duydum diyebilirim.


Aslında bakılırsa yoğun kıvamda olması kış için kullanıma uygun olarak görünüyor ancak bana göre yaz içinde uygun içeriğinin yoğun olması kesinlikle baymıyor. Ben gayet memnun kaldım kızlar..

Kullandıktan sonra bir ile iki saat arasında kokusunu hissedebiliyorsunuz ancak sonra çok kalıcı değil diyebilirim. Nemlendirici bir özelliği yok aslında bildiğiniz kahve ve sonrasında bir temizlik hissi o kadar. Uygun fiyatlı olmasıda artı bir özelliği kızlar..

Gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder